Za laskavého přispění hlavního města Prahy jsme získali finanční prostředky, které jsme investovali do provozní i technické části areálu. Návštěvníka již při příchodu osloví rekonstrukce fasády sportovního areálu (hotová je zde dvou třetin), podařilo se zajistit opláštění haly plaveckého bazénu. Nový plášť je otázka nejen estetická, ale především úsporná. Nadcházející zima ukáže, k jakým úsporám dojde. Byly zároveň provedeny i rekonstrukční práce související se zásahem do fasád - přeštukování a natření opravených omítek, na náklady Sportovního klubu se zrealizovaly zahajovací práce na opravě elektrorozvodů a připravily se některé věci k rekonstrukci osvětlení sportovišť. Dále se podařilo instalovat do šaten nové skříňky a trezorky.
Co všechno váš areál nabízí?
V areálu je 25 m krytý bazén, venkovní vazének, víceúčelová sportovní hala na všechny halové sporty, fittnesscentrum, které patří k jedněm z nejmodernějších v republice z hlediska svého vybavení, earobik a cardiosystém, který umožňuje cvičení i rizikových skupin. V nejbližší době chceme zavést aerobik na kole, připravujeme další fittnescentrum se zaměřením na kulturistiku. Plánujeme squash a uvažujeme o využití horní části zahrady na minigolf, tenisové kurty, nebo tzv. opičí dráhu pro děti apod.
Jak se díváte na plánovanou výstavbu Aquaparku u stanice metra Hůrka?
Určitě to bude pro nás konkurence, ale konkurenci se nebráním. Myslím si, že je lepší, když konkurence tlačí provozovatele ve stejné oblasti na zkvalitnění prostředí i služeb. Myslím, že Praha má pořád ještě málo plaveckých bazénů. Uvědomme si, že něco jiného je areál a něco jiného aquapark. Aquapark bude modernější, honosnější, bohatší na atrakce, ale i finančně nákladnější - z hlediska vstupného pro veřejnost. Výhodou našeho areálu je především v tzv. rodinném prostředí a čistota. Lidé si zde za mnohem méně peněz nejen zaplavou, ale přijdou si i na další rozptýlení. Snažíme se hodiny pro veřejnost rozšiřovat. Když hlavní město do našeho projektu investovalo, je slušností vracet tuto investici v podobě rozšíření hodin pro veřejnost. Za poslední tři roky nám návštěvnost výrazně stoupá, i když na druhé straně roste cena vstupného. Ročně projde bazénem řádově čtvrt miliónu lidí.
Sledovali jste odliv zájmu škol z Prahy 13, když se před šesti lety otevřel plavecký bazén v Gymnáziu Jaroslava Heyrovského?
Ano, ale operativně jsme rozšířili naše teritoria a doplnili dětmi z jiných lokalit nebo jsme začali kombinovat plavání s další atraktivní nabídkou. Jezdí k nám děti nejen z Prahy, ale i ze škol mimopražských. V dnešní době, kdy se mluví o recesi, vázne prodej zboží, zaniká spousta obchodů, naopak v oblasti služeb dochází k výraznému odražení ode dna. Některé služby se vyvíjejí rychle, jiné postupně, ale celkově sleduji vzestupný trend. Jsou-li služby poskytovány na špičkové úrovni, lidé vždy přijdou. To je rozdíl od obchodní politiky.